krzysiek83wpr, na forum OCP każdy ma "kogoś" w ASO :-)
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
namo
-
namo
shado, poza ASO cudów nie ma. Robocizna 450 zł zamiast 940 zł. Zamienników nie ma więc trzeba kupić oryginał, w rabacie wychodzi drożej jak w ASO cały komplet.
BTW, mi ASO przyznało się że robili kilka przypadków z łańcuchem ale to w autach gdzie łańcuch było słychać podczas jazdy.
Komentarz
-
namo, tak zajrzałem tu...no jak nic niby się nie dzieje z tymi rozrządami to ok, tylko się cieszyć, że za odgłosami spod maski nie idzie jakaś poważniejsza awaria.
Ale samo nawet pierdzenie/terkotanie, które często występuje w silniku 1.4 tsi, nie powinno poprostu mieć miejsca w nowym pojeździe w 21 wieku, który niedawno wyjechał z salonu. :P
Komentarz
-
-
namo
W 21 wieku robi się jednorazówki. Chleb jest suchy na drugi dzień, wiertarka rozsypuje się w rękach, na aucie masz ekologiczny lakier, przejedziesz po krzakach i masz cały bok do malowania.
Wszystko robione po to żebyś to auto szybko zezłomował i kupił nowe. Jaki interes ma producent wiertarek jak zrobi trwałą i kupisz w ciągu 10 lat jedną zamiast czterech?
Komentarz
-
Jak dla mnie właśnie awansowałeś na głównego hejtera tego forum:
A to dlatego, że kilka dni wcześniej wypisujesz idotyzmy:
Zamieszczone przez namoJakby ktoś chciał pogadać o hejterach to proszę pytać, a co do rozrządu skończcie wygadywać bzdury bo wstyd robicie.
By w końcu napisać, że:
Zamieszczone przez namoW 21 wieku robi się jednorazówki. Chleb jest suchy na drugi dzień, wiertarka rozsypuje się w rękach, na aucie masz ekologiczny lakier, przejedziesz po krzakach i masz cały bok do malowania.
Wszystko robione po to żebyś to auto szybko zezłomował i kupił nowe. Jaki interes ma producent wiertarek jak zrobi trwałą i kupisz w ciągu 10 lat jedną zamiast czterech?
Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.
Przeczysz sam sobie drogi Namo. Rozrząd w 1.4 jest według Ciebie bez wad, ale inni producenci w obecnych czasach robią jednorazówki. Co tam jacyś dziennikarze i gość od producenta który potwierdza wadę rozrządu.
Zdecyduj się chłopie, bo masz jakieś rozdwojenie !!! Dla mnie Twoja wiarygodność jest żadna.
Komentarz
-
-
namo
Zamieszczone przez MGciężkie pieniądze
Zamieszczone przez MGDla mnie Twoja wiarygodność jest żadna.
Komentarz
-
namo
Poza linkami do artykułów z gazety nie masz żadnych argumentów. Redakcje napiszą wszystko byle by wzbudzić sensację i sprzedać gazetę. Gazeta bez afery kiepsko się sprzedaje, to dlatego na okładkach czasopism pojawia się coś w stylu "Nagi Palikot przytula Kaczyńskiego". Bez tego te redaktory nie zarobią na chleb. Kilka przypadków wadliwego rozrządu przerobili na kataklizm zagrażający społeczeństwu.
Dajesz sobie papkę wciskać do głowy, codziennie oglądając TV pochłaniasz to co redaktorek chciał ci wcisnąć do głowy. Nie masz własnego zdania, ufasz mediom bardziej niż sobie. Szukasz popleczników którzy też dali wkręcić się w tą aferę, dyskutujecie tak przez 75 stron. Siejecie niepotrzebny ferment a tak naprawdę nic się nie dzieje. Było klika przypadków dzwoniących łańcuchów i na tym koniec. Media motoryzacyjne chciały zarobić na kilku wadliwych łańcuchach robiąc z tego kataklizm, a Ty w to uwierzyłeś.
"Gość od producenta"? Ten gość to pracownik agencji PRowskiej która zajmuje się prowadzeniem fanpage na Facebooku, głupio sobie pogadał.
MG, wymieniłeś już rozrząd, czy nie? Może wydrukujesz te dwa artykuły i pójdziesz do ASO? Wystraszą się i wymienią Ci go za darmo. Jak się nie wystraszą to może wymienisz go na swój koszt? Zobaczysz że oba łańcuchy są identyczne i wydają identyczne odgłosy. Wtedy lżejszy o 3000 poczujesz jak hejterzy i media Tobą zmanipulują.
Komentarz
-
Zamieszczone przez namozmień pracę stary, bo widać że wypruwasz sobie żyły żeby jeździć ćeskim vozidłem. Tak to jest jak się na szkołę kamieniami rzucało.Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
namo
-
namo
-
namo
-
Zamieszczone przez namoparasite, obchodzą. Żona jeździ tą Octavią z 1.4 TSI.
Po drugie to nie są pierwsze problemy z łańcuchem w silnikach VW, bo podobny problem miały silniki 1.2 12V.
Komentarz
-
-
Ostatni raz odpiszę:
Zamieszczone przez namoPoza linkami do artykułów z gazety nie masz żadnych argumentów. Redakcje napiszą wszystko byle by wzbudzić sensację i sprzedać gazetę. Gazeta bez afery kiepsko się sprzedaje, to dlatego na okładkach czasopism pojawia się coś w stylu "Nagi Palikot przytula Kaczyńskiego". Bez tego te redaktory nie zarobią na chleb. Kilka przypadków wadliwego rozrządu przerobili na kataklizm zagrażający społeczeństwu.
Frank Tuch naprawdę istnieje - http://www.4wheelsnews.com/volkswage...ality-officer/
Zastanawiające jest, że pomimo publikacji prasowych powołujących się na słowa Franka Tuch, grupa VAG nie opublikowała standardowego sprostowania typu "...wypowiadał swoją prywatną opinię". Ciekawe ???
Dodatkowo wyobraź sobie że ASO, dysponują specjalnie opracowanymi procedurami TPI opisującymi jak rozwiązywać problemy z rozrządem w 1.4 TSI.
Zamieszczone przez namoDajesz sobie papkę wciskać do głowy, codziennie oglądając TV pochłaniasz to co redaktorek chciał ci wcisnąć do głowy. Nie masz własnego zdania, ufasz mediom bardziej niż sobie. Szukasz popleczników którzy też dali wkręcić się w tą aferę, dyskutujecie tak przez 75 stron. Siejecie niepotrzebny ferment a tak naprawdę nic się nie dzieje. Było klika przypadków dzwoniących łańcuchów i na tym koniec. Media motoryzacyjne chciały zarobić na kilku wadliwych łańcuchach robiąc z tego kataklizm, a Ty w to uwierzyłeś.
Ten wątek ma 75 stron bo Ty i tobie podobni uważają, że tutaj jest najwłaściwsze miejsce do poinformowania świata jakim samochodem obecnie jeżdżą, ile ten samochód pali i dlaczego benzyna jest lepsza od diesla i na odwrót. Tutaj również produkują się tacy jak Ty, którzy o problemie rozrządu w 1.4 TSI wiedzą niewiele lub nic. I właśnie dlatego, że ten wątek ma 75 stron trzeba trochę czasu oraz chęci by problem poznać.
Tobie się nie chciało i wymyśliłeś sobie jakąś teorię spiskową.
Fajnie, tak nowocześnie.
Zamieszczone przez namo"Gość od producenta"? Ten gość to pracownik agencji PRowskiej która zajmuje się prowadzeniem fanpage na Facebooku, głupio sobie pogadał.
O facebooku nic wcześniej nie pisałem. Zresztą nikt poważnie nie traktuje tej wpadki na facebooku. Użytkownicy tego forum wyśmiali się z tego incydentu wiele stron wcześniej, ale chyba tego też nie przeczytałeś.
Zamieszczone przez namoMG, wymieniłeś już rozrząd, czy nie? Może wydrukujesz te dwa artykuły i pójdziesz do ASO? Wystraszą się i wymienią Ci go za darmo. Jak się nie wystraszą to może wymienisz go na swój koszt? Zobaczysz że oba łańcuchy są identyczne i wydają identyczne odgłosy. Wtedy lżejszy o 3000 poczujesz jak hejterzy i media Tobą zmanipulują.
Podsumowując:
1. Przedstawiciel producenta potwierdza występowanie problemu.
2. ASO dysponuje opracowanymi procedurami TPI.
3. Problem opisywany na forach różnych modeli aut z grupy VAG wyposażonych w silnik 1.4 TSI.
4. Na youtube jest kilkanaście filmów potwierdzających występowanie metalicznych dźwięków przy uruchomieniu silnika.
5. Dzięki koledze LUKI w tym wątku są zamieszczone zdjęcia rozebranego rozrządu, poszczególnych części, różnych modeli łańcucha oraz merytoryczne materiały co do przyczyny wady i metod jej usuwania.
6. Faktem jest, że na tym forum nie ma znanych przypadków rozpadu silnika 1.4 TSI spowodowanego wadą rozrządu. Może właśnie dlatego, że rozrząd dużo wcześniej przed taką awarią dość wyraźnie daje znać, że trzeba podjąć kroki naprawcze i rozsądny użytkownik właśnie to czyni.
A według Ciebie to wszystko to wymysły dziennikarzy, bijących pianę użytkowników, itp pierdoły. Ciekawa opinia jednak jak widzisz błędna.
Istnieją materiały bezsprzecznie potwierdzające występowanie wady, przy czym nie jest ogłaszana akcja serwisowa bo jak twierdzi producent problem nie dotyczy wszystkich samochodów. Być może Twój samochód potwierdza tę opinię i istnieją sztuki wolne od wad.
Gratuluję zatem zakupu udanego modelu. Ja na swoim przykładzie tego nie potwierdzę.
Komentarz
-
-
namo
Maicroft, z TFSI też nie ma kolorowo :szeroki_usmiech
Pinkole, nawet tego nie czytam :-)
Komentarz
-
Na forum golfa pojawil sie taki post od kolegi kompakt
Ja opiszę swoją sytuacje..
Samochód: VW Golf 6, 1.4 TSI 122 KM, CAXA, 2009
W czerwcu 2012 roku zgłosiłem w ASO usterkę rozciągniętego łańcucha (formularz składania reklamacji).
Zostałem zaproszony do ASO, gdzie na swój koszt sprawdzili samochód. Okazało się, że wszystko 'niby' ok. Było to 1,5 roku po upływie gwarancji.
Tydzień temu stała się rzecz, która pewnie i tak się wydarzyć miała.. łańcuch nie wytrzymał i zrobił demolkę w silniku.
Pierwsza propozycja ASO -> wymiana silnika, gdyż łańcuch (który zgłaszałem im w czerwcu) zrobił to, co zrobił..
Koszt? Jedyne 20 000 zł za nowy silnik (sic!)
Jako, że mam pisma - nie odpuszczę im tego tematu.
Samochód jest unieruchomiony i nic z nim nie można zrobić..
Czy ktoś ma/miał podobny problem?VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
namo
Ooo! Jest kolejny przypadek "unieruchomionego auta" z silnikiem 1.4 TSI CAXA.
Ile już naliczyliście? 5 czy 6 ?
Komentarz
-
bishop, policz 1.9 tdi, zdaje się silnik bxe. Albo 2.0 tdi. W obu przypadkach również poważne problemy z silnikiem.
Problem z caxa pewnie jest, w końcu te parę osób opisalo rzeczywiste problemy.
Nam, szczerze zadowolonym z silnika, jego osiągów, spalania i kultury pracy pozostaje czekać na ewentualna usterkę.
Moim zdaniem wątek powinien być zamknięty. Kolejne posty nic nowego nie wnoszą.
Komentarz
-
Komentarz